Tuesday, April 15, 2014

BEST SANGAT KE JOIN SHAKLEE?

EH BEST SANGAT KE JOIN SHAKLEE NI?

Alhamdulillah...

Sejak join shaklee, rase mcm keje pulak...15hb je masuk gaji...walaupun kejenye duk rumah jaga anak3 dan suami, sambil2 jual shaklee..

Hasilnye pulak lebih kurang mcm gaji masa keje sbg jurutera di syarikat swasta dulu...ni dlm tempoh xsampai setahun join shaklee..

InsyaaAllah dgn usaha tanpa jemu, hasilnya akan semakin bertambah bulan ke bulan..

Sape ada cita2 nak duduk rumah jaga mkn minum anak3 dan suami tp dpt gaji mcm mase korang keje ATAU yg keje tp masih ade side income yg memberangsangkan, jom join shaklee..ape yg anda perlu buat? pm saya atau hubungi saya di 019-9673257 dulu ye..

saya sgt berbesar hati nak membantu anda semua...bukan saya sorg, ramai lg sifu2 yg lebih berjaya akan bantu korang.. :)

Alhamdulillah..sebelum saya join shaklee, masa jadi surirumah sepenuh masa dulu, xdapat nak beli apa2 untuk suami, suami je la yg berhabis belikan brg keperluan saya. nak bagi duit kat mak ayah sendiri pun kena minta dengan suami. Alhamdulillah sekarang dah tak perlu minta duit dgn suami nak hulur kat mak ayah, malah kat mertua pun saya dah mampu hulur duit sendiri.. Bulan ni saje mampu belikan hadiah utk suami sehelai jersey, 2 helai tshirt berkolar, dan seutas jam tangan... seronok sangat rase sampai suami kate, 'kuat sungguh syg bodek abg bulan ni' :)

Konsep asas dalam shaklee ni mudah je...sape usaha lebih, dia dpt lebih...sape usaha kurang, die dpt kurang..sape xusaha, die xdpt ape2...tp usaha tu plk, kena ada cara yg betul...cara tu yg akan kami2 ajar dan gilap bagi bersinar2... :)

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers