Saturday, April 19, 2014

ALFALFA COMPLEX - tumbuhan herba terbaik dengan pelbagai manfaat untuk lelaki dan wanita

ALFALFA COMPLEX - tumbuhan herba terbaik dengan pelbagai manfaat untuk lelaki dan wanita
By suriani.mohd.ajhar@gmail.com

Perbezaan shaklee : 

Diperbuat daripada tanaman alfalfa (medicago sativa) yang ditanam secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia. Daun alfalfa dari shaklee hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan  mutlak. Keseluruhan proses adalah secara semulajadi dan di bawah pengawasan yang sangat ketat dan teliti.

Manfaat utama :

Alfalfa telah digunakan sejak lebih dari 2500 tahun dan dikenalpasti sebagai makanan paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.
  ♥ Mencuci hati, darah dan usus - alfalfa bersifat alkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  ♥ Mencegah / merawat atritis - melegakan sakit atritis dan kesakitan.
  ♥ Menyingkirkan lemak dan kolesterol - kajian klinikal terbukti bahawa pengambilan jangka panjang alfalfa mampu menhapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
  ♥ Melawan alahan - memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat ait dengan berkesan.

  ♥ Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  ♥ Melawan tumor - memakan 30-50 tablt untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor (dapatkan nasihat doktor).
  ♥ Melegakan keletihan


Berminat mendapatkan alfalfa complex ?

Anda boleh hubungi saya di :
Telefon : 019-9673257
Facebook : suriani mohd ajhar
Fanpage : pusat vitamin keluarga

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers