Tuesday, February 25, 2014

PRODUK TERBAIK UNTUK BERPANTANG

PRODUK TERBAIK UNTUK BERPANTANG
by suriani.mohd.ajhar@gmail.com tel : 019-9673257

Produk terbaik untuk berpantang pasti menjadi keutamaan ibu-ibu yang sedang hamil dan bakal melahirkan bayi. Produk terbaik untuk berpantang seharusnya merangkumi kebaikan untuk keseluruhan proses berpantang. Luka bersalin cepat sembuh, wajah ibu sentiasa kelihatan berseri2, ibu sentiasa sihat dan bertenaga, susu ibu banyak mencurah2, bayi pula sentiasa selesa dan sihat.



Shaklee, adalah pilihan terbaik ibu2 berpantang.. Suatu perkara yang anda perlu tahu, set berpantang shaklee adalah semulajadi, selamat, berkesan, halal dan tiada campuran bahan sintetik atau bahan kimia. 

Jom kita lihat bagaimana set berpantang shaklee ini bertindak dan memainkan peranan penting sepanjang proses anda berpantang.

SET BERSALIN SHAKLEE mengandungi 4 supplement utama dan boleh ditambah dengan OSTEMATRIX bagi mengelakkan sembelit, ALFALFA untuk kesihatan dalaman terutamanya rahim dan juga ESP untuk bekalan protein dalam badan.


1. Vitalea - Mengandungi zat besi sebanyak 18mg bersama 23 vitamin dan mineral penting yang dperlukan ibu berpantang. Kenapa zat besi penting? Sebab zat besi berperanan untuk mengangkut oksigen dalam darah. Bila semua sel dalam badan mendapatkan bekalan oksigen yang mencukupi, badan akan rasa lebih bertenaga dan sihat.

2. B-complex - Fungsi vitamin bcomplex adalah untuk menukarkan makanan kita kepada tenaga ketika proses metabolisme. Vitamin bcomplex juga adalah vitamin yang penting untuk mengelakkan stress semasa berpantang. Disebabkan vitamin ini tidak disimpan dalam badan, jadi ia diperlukan setiap hari.

3. Vitamin C - Kepentingan vitamin C untuk ibu pantang adalah bagi menjaga kesihatan gusi, tulang dan pembentukan tisu baru serta menguatkan sistem imun. Kebanyakan ibu mengalami keguguran rambut selepas kelahiran. Salah satu punca juga adalah kerana kekurangan vitamin c. Kulit juga akan menjadi kering dan tidak bermaya. Vitamin c membantu dalam pembentukan kolagen bagi menyembuhkan semula tisu yang rosak semasa kelahiran. Vitamin C membantu penyerapan vitalea dengan lebih berkesan.

4. Zink - Membantu dalam penyembuhan luka. Jadi baik yang bersalin secara pembedahan atau normal, set berpantang shaklee adalah sesuai diambil. Zink jug membantu ibu-ibu pantang bagi mengelakkan rambut gugur selepas bersalin. Badan ibu yang mendapat bekalan nutrisi yang mencukupi boleh menghasilkan bekalan susu yang berkhasiat kepada anak.

5.ALFALFA - Sebagai milkbooster. Alfalfa juga bagus untuk mengecutkan rahim dan merapatkan faraj. Mengandungi phytoestrogen, bahan sama yg ditemui di dalam kacip fatimah. ALFALFA juga membantu mengatasi masalah keputihan.

6.ESP - Mengandungi protein dari non gmo soya yang mana protein sangat diperlukan dalam pemakanan kerana ia disalurkan dalam susu ibu dan tentu sekali faedah itu akan diperolehi oleh bayi juga. Tidak hairan lah bayi dapat tidur lebih lena dan lama. ESP juga bertindak sebagai milkbooster juga memekatkan susu ibu agar bayi lebih kenyang. Protein yang terdapat di dalam esp juga penting untuk penyembuhan luka akibat pembedahan dan untuk membina tisu baru.

7. OSTEMATRIX - Memberi bekalan kalsium dan magnesium yang mencukupi kepada ibu. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium sebelum tidur akan memberikan tidur yang lebih lena dan berkualiti. Ostematrix juga membantu mengelakkan sembelit yg sering dihadapi oleh ibu berpantang

Berminat mendapatkan set berpantang terbaik dari shaklee ini? Anda boleh dapatkannya dengan menghubungi saya di talian 019-9673257, email suriani.mohd.ajhar@gmail.com atau FB suriani bt mohd ajhar..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers