Tuesday, May 5, 2015

Macamana Cara Hilangkan Jeragat Cepat Tanpa Kecewa Lagi

Suriani Mohd Ajhar

" Bayangkan jeragat di muka puan pudar selepas 2 minggu.
 Apa puan rasa ?
 Selepas bertahun-tahun puan dikecewakan "

Set menghilangkan jeragat ini bukan cerita dongeng yer puan. Sebab, dah terlalu banyak sangat testimoni sampai dah tak boleh bilang.

Bagus sangat ke set jeragat ni sampai popular sangat di Google ?

Kalau nak tahu, tengok video ni.


Kenapa Puan Wajib Cuba Set Jeragat ni ?


✔ Cepat hilangkan jeragat tanpa bagi risiko pada tubuh. Produk jeragat ni sangat semulajadi. 100% jaminan keselamatan. Nak cantik jangan sekali-kali cuba produk jeragat sebarangan.

✔ Kebanyakan produk jeragat hanya untuk mencerah. Banyak yang tak boleh atasi punca sebenar jeragat seperti hormon tak stabil, lemah daya penyembuhan dan kulit tak sihat.

✔ 9/10 kastemer saya rasai kesan hanya selepas 2 minggu. Ada yang 10 hari dah pudar jeragat. Jadi, puan nak tak hilangkan jeragat cepat macam tu ?

✔ Set Jeragat Baget ni tak sama dengan ubat jeragat yang lain. Team saya dah tolong lebih dari 600 penghidap jeragat sejak dari tahun 2013.

✔ Menghilangkan jeragat dari dalam. Jadi kesannya pun akan sangat best. Jeragat di tangan atau tubuh pun akan pudar.

Macamana Set Jeragat Ni Boleh Hilangkan Jeragat Dengan Cepat ?



Set Jeragat Baget ni ada 2 produk penting.

Pertama ialah GLA Complex.

GLA Complex ialah sejenis vitamin yang tolong betulkan hormon puan. Bila umur meningkat, hormon jadi lebih tak stabil. Banyak puncanya, stress. monopaus, radikal bebas, pil perancang, hamil dan sebagainya.

Tugas penting GLA Complex:~

✘ Membantu menstabilkan hormon dengan CEPAT,
✘ Meningkatkan penyembuhan sel mati.
✘ Memudarkan bintik hitam akibat sel rosak
✘ Menghalang antara punca utama jeragat iaitu 'Sunburn'
✘ Menegang dan awet muda.

Kedua ialah Sustained Released Vita C Plus

Dalam banyak kajian, vitamin C dibuktikan boleh mencerahkan kulit jeragat dengan cara menyihatkan kulit.

Fungsi penting Vita C :~

✘ Menyihatkan kulit dengan CEPAT.
✘ Membantu tubuh menghasilkan kolagen dengan BANYAK
✘ Menaikkan antibodi kulit 
✘ Mencerahkan kulit dengan semulajadi
✘ Menaikkan seri wajah dari keadaan kusam
✘ Membantu mengatasi sel mati dan hitam.


Betul Ker Berkesan ? 


Hari- hari dapat testimoni. Bila punca sebenar selesai, InsyaAllah jeragat pudar dengan cepat.

Testimoni 1

cara pudarkan jeragat cepat


Testimoni 2

ubat jeragat shaklee
Peminat tegar produk Shaklee selepas jeragat hilang dan kulit makin cerah. 


Testimoni 3

Pengguna mendapat hasil selepas 10 hari penggunaan

Jadi 3 testimoni ni ialah bukti betapa berkesannya Set Jeragat Baget ini.

Puan dah berkali-kali kecewa kan. Jadi apa kata puan cuba sekali lagi.

Saya sangat yakin set jeragat baget ni akan jadi produk terakhir yang puan akan guna. Saya yakin 200% atas testimoni kastemer saya.

Beli Dari Pakar

Kenapa saya 200% yakin dengan set jeragat baget ni ?

Sebabnya, teknik pengambilan vitamin yang tepat yang saya ada. Bila masa paling berkesan dan berapa kerap nak ambil ?

Kalau produk the best pun tapi teknik pengambilan tak betul, puan tak akan dapat kesan terbaik.

Dengan saya insyaAllah saya sentiasa berikan yang terbaik.

Pertanyaan/ Order

Ada 2 cara puan nak dapatkan Set Jeragat Baget ni :

Puan boleh terus Whatsapp ' Hilang Jeragat Cepat' ke 0199673257 [ Suriani ]

Atau 

Klik link ini untuk pm inbox saya di Facebook >>  https://m.facebook.com/messages/thread/689084957771527

Wallahualam,
 [Suriani Mohd Ajhar ]







6 comments:

  1. Salam Pn Yani,

    Saya ida dari Selayang. Saya dah guna macam-macam produk tapi tak berkesan. Jeragat saya memang kronik. Apa beza produk ni dengan yang lain ? Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ida..
      Kebanyakan produk jeragat, ia adalah produk luaran yang merawat dari luar. Produk ini merawat luaran dan dalaman. Ia memudarkan kesan jeragat, dalam masa sama merawat punca terjadinya jeragat dari dalam.
      Selain itu ia adalah produk semulajadi, tiada bahan kimia berbahaya dan selamat.

      Delete
  2. Assalam Puan,

    Macamana nak dapatkan produk ni ? Lepas baca rasa semangat balik nak hilangkan jeragat. Jeragat saya ada sejak lahirkan anak ke 2.

    Sila email saya ke suhaila78@gmail.com. Tq

    ReplyDelete
  3. Waalaikumsalam..

    Baik, saya pm ye :)

    ReplyDelete
  4. Saya pengguna GLA ni jugak. tapi untuk masalah jerawat. Dulu jerawat terok. Tapi ambil GLA jerawat kecut.

    Jemput baca blog saya ya.
    sihatyakin.blogspot.com

    ReplyDelete

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers