Monday, May 4, 2015

KENAPA DAH CUBA MACAM2 PRODUK TAPI JERAGAT MASIH TAKNAK HILANG?

Kenapa Dah Cuba Macam2 Produk Tapi Jeragat Masih Taknak Hilang?

Berdasarkan pemerhatian saya dan aduan2 yang saya terima dari pelangan saya, ada 7 sebab kenapa jeragat masih taknak hilang walaupun dah cuba macam2 jenis produk.

7 SEBAB JERAGAT MASIH TAKNAK HILANG

1. Salah Pilih

Ramai yang mengaku produk mereka boleh atasi jeragat pada semua wanita. Saya sangkal pendapat ini. Mengikut pengalaman saya, kulit wanita ada bermacam-macam jenis. Ada yang berminyak, ada yang kering dan sebagainya.

Oleh itu, produk mestilah sesuai dengan jenis kulit anda. Kesimpulannya, pastikan anda bersoal jawab sebelum bersetuju dengan produk yang dicadangkan.

Kalau nampak penjual tu macam tak boleh jawab, maka pilihlah yang lebih arif. Sangat bermanfaat untuk jangka masa panjang.

2. Tak Faham Fungsi

Untuk sesuatu produk itu berjaya hilangkan jeragat, fungsinya mestilah mengatasi punca jeragat. Anda kena faham, kebanyakan punca jeragat adalah dari dalam.

Jadi, cuba fikir soalan saya ni. Bolehkah anda atasi punca dalaman dengan menyapu krim dari luar ?

Mungkin ia boleh mencerahkan. Tetapi, daya pemulihan, penghasilan sel baru tetap lemah. Akhirnya, jeragat kembali tumbuh.

Jadi, mulakan rawatan jeragat secara dalaman atau melalui pengambilan suplemen yang mengatasi punca sebenar jeragat.

3. Teknik Penggunaan SALAH

Tak semua teknik memberi kesan yang sama pada semua orang.

Anda yang mengalami jeragat kritikal memerlukan teknik yang lebih agresif berbanding dengan anda yang hanya berjeragat nipis.

Jadi, penjual yang berilmu akan memberi teknik yang lebih baik bila kesan tak seperti yang diharapkan disamping kata-kata semangat anda terus kekal positif.

4. Disiplin Dispilin Disiplin

Dalam memperbetulkan proses kulit agar kembali sihat, anda tidak boleh ‘cuti’. Maksud saya, anda tak boleh skip atau lupa ambil suplemen.

Pengambilan yang tak konsisten akan melambatkan kulit untuk meningkatkan daya pemulihannya. Saya cadangkan anda set reminder menggunakan handphone.

Mudah aja kan.

5. Relax & Positif

Minda yang positif akan memberi aura tubuh yang positif. Yakin dengan produk, faham fungsi dan ambil dengan konsisten, InsyaAllah anda akan miliki kulit yang cerah semula.

6. Yang Arif

Wajib pilih penjual yang pakar dalam bidang tersebut.

Mereka wajib tahu kenapa memilih produk itu, apa fungsi, cara nak makan, tip tambahan dan sebagainya.
Saya sendiri dah habiskan masa 2 tahun hanya untuk menjadi pakar dalam masalah jeragat.

7. Stay Connected

Produk baru adalah asing bagi anda. Oleh itu mestilah selalu berhubung dengan penjual.

Dapatkan nasihat, testimoni, ilmu tambahan untuk anda lebih faham tentang cara atasi masalah jeragat anda.

Saya ada kaedah terbaik menghilangkan masalah jergat anda.

Boleh watsapp saya di 019-9673257.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers