Tuesday, December 1, 2015

MACAMANA NAK PECAHKAN LEMAK ?

PENING LA. CAMNER NAK PECAHKAN LEMAK BERTONGKOL - TONGKOL NI ?

Berdosanya saya kalau simpan rahsia ni sorang- sorang. Bukan apa, bulan ni kita boleh kurus dengan lebih murah.

Camne pulak tu ?   Cer cite.....

Lecithin sebagai EJEN PEMECAH LEMAK.

Lecithin ni sejenis 'asid lemak'. Maksudnya bila telan, minyak ni akan masuk dalam darah.

Bila Lecithin ni kena pada dinding salur darah, dia akan pecahkan lemak yang ada.

Lemak yang PECAH akan keluar bila kita buang air.

Paham tak ?  Saya cerita bagi mudah paham.

************
OFFER  DISEMBER
************

Offer ohsem bulan saja tau. Harga Lecithin paling murah tahun ni. Lepas beli je, saya akan ajar cara makan yang berkesan.

Kalau nak buat rawatan pecah lemak kat klinik, mahu makan beribu.

Jadi jangan lepaskan !

Whatsapp saya sekarang di 019-9673257

" Saya doakan anda berjaya slim "

-Wassalam-


P/s: LIHAT GAMBAR EKSPERIMEN DI BAWAH

cuba tengok hasil eksperimen yang saya buat sendiri kat gambar di bawah. Eksperimen ni saya gunakan 2 cawan.

1) cawan pertama (bahagian atas) saya letakkan lemak lembu dalam cawan berisi air paip dan lecithin.

2) cawan kedua(bahagian bawah) saya letakkan lemak lembu dalam cawan yang HANYA berisi air paip.

Hasil eksperimen: cawan pertama (gambar atas) kita boleh lihat kan sedikit lemak diuraikan dari ketulan besar lemak lembu tu. Cawan kedua (gambar bawah) tiada perubahan langsung. Bayangkan sikit2 lemak diuraikan, lama2 pasti banyak jugak kehilangan lemak kan. ☺☺☺

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia

Followers